O NAS

CRACOW SINGERS
CRACOW SINGERS
więcej informacji o zespole Cracow Singers
CRACOVIA DIVERTIMENTI
CRACOVIA DIVERTIMENTI
orkiestra kameralna
OFERTA
OFERTA
zapoznaj się z naszą ofertą

Koncerty

GLDIUS - misterium multimedialne
14 sierpnia, godz. 21:30 | kościół św. Katarzyny, ul Augustiańska 7

Multimedialne widowisko opisujące męczeńską śmierć świętych, Thomasa Becketa oraz Stanisława ze Szczepanowa.

Program koncertu

I. Św. Stanisław

Sancte Dei pontifex – sekwencja, graduał Olbrachta, Kraków, XV/XVI w.
Chwala tobie Gospodzinie – pieśń, Kraków, XV w.
Sanctus iste V. Martyr cesus – responsorium, Kraków, XIV w.
All. O sydus Polonie – werset allelujatyczny, graduał Olbrachta, Kraków, XV/XVI w.

II. Św. Thomasz z Canterbury

Opem nobis/Salva Thoma/PASTOR CESUS|[Quartus cantus] – motet, Londyn, XIV w.
Novus miles sequitur – conductus, Las Huelgas XIV w./Paryż, XIII w.
O plangant nostri prelati/[OMNES] – motet, Las Huelgas XIV w
In Rama sonat gemitus – conductus, Paryż, XIII w.
Christi miles – conductus, Paryż, XIII w.
Thomas gemma/Thomas cesus in Doveria/TENOR/TENOR – motet, Oxford, XIII/XIV w.

III. Św. Stanisław

Psallat chorus in hac die – sekwencja, Tarnów, XVI w.
Psallat chorus in hac die – sekwencja, graduał Olbrachta, Kraków, XV/XVI w.
A. Pacelli (1570-1623) – Tablica obiecana świętemu Stanisławowi
D. Cato (ca. 1560 – po 1618) – Pieśń o św. Stanisławie

IV. Św. Tomasz z Canterbury

Iacet granum V. Cadit custos – responsorium, Aquitania, XII w./Sarum, XVI w.
Ianuam quam clauserat/Iacintus in saltibus/IACET/Quartus cantus – motet, Oxford, XIV w.
St. Thomas honour we – carol, Windsor or Meaux Abbey, XV w.
Letare Cantuaria – carol, Londyn, XV w.

ensemble Peregrina (Basel)
Agnieszka Budzińska-Bennett, Lorenza Donadini, Grace Newcombe – śpiew
Cracow Singers (Kraków)
Liliana Pociecha, Katarzyna Freiwald, Piotr Szewczyk, Karol Kusz, Przemysław Bałka, Beniamin Rafiński – śpiew
Agnieszka Budzińska-Bennett – kierownictwo artystyczne

Adam Nyk – multimedia

Koncert wokalno-instrumentalny
16 sierpnia, godz. 18:00 | L’église Saint-Pierre d’Essoyes

Szczegółowy program zostanie podany wkrótce

Cracow Singers

soprany:
Liliana Pociecha
Rebecca Palmer

alty
Katarzyna Freiwald
Katarzyna Kucia

tenory
Wojciech Skibiński
Karol Kusz

basy
Stanisław Duda
Artur Rożek

Kamil Mika – organy

Koncert wokalno-instrumentalny
17 sierpnia, godz. 20:30 | L’église de Saint Florentin

Szczegółowy program zostanie podany wkrótce

Cracow Singers

soprany:
Liliana Pociecha
Rebecca Palmer

alty
Katarzyna Freiwald
Katarzyna Kucia

tenory
Wojciech Skibiński
Karol Kusz

basy
Stanisław Duda
Artur Rożek

Kamil Mika – organy

Koncert wokalno-instrumentalny
18 sierpnia, godz. 20:30 | Eglise Saint-Pierre

Szczegółowy program zostanie podany wkrótce

Cracow Singers

soprany:
Liliana Pociecha
Rebecca Palmer

alty
Katarzyna Freiwald
Katarzyna Kucia

tenory
Wojciech Skibiński
Karol Kusz

basy
Stanisław Duda
Artur Rożek

Kamil Mika – organy

Koncert wokalno-instrumentalny
19 sierpnia, godz. 17:00 | L'église Saint Jean-Baptiste

Szczegółowy program zostanie podany wkrótce

Cracow Singers

soprany:
Liliana Pociecha
Rebecca Palmer

alty
Katarzyna Freiwald
Katarzyna Kucia

tenory
Wojciech Skibiński
Karol Kusz

basy
Stanisław Duda
Artur Rożek

Kamil Mika – organy

Wydarzenia

polskie prawykonanie światowej sławy kompozytorki Lery Auerbach
Shakespeare a cappella
Premierowe koncerty: Kraków, Mikołów, Gdańsk, Szczecin, Erywań, Krosno

MEDIA

GALERIA
GALERIA
zapraszamy do obejrzenia zdjęć
AUDIO
AUDIO
posłuchaj nas
VIDEO
VIDEO
zobacz nasze wideo

album cd

Shakespeare a cappella
Dziś po 20 latach od premiery pora na nową odsłonę sonetów jako „Shakespeare a cappella”.

Stanisław Soyka

WIĘCEJ O ALBUMIE WIĘCEJ O ALBUMIE KUP ALBUM KUP ALBUM
Dołącz do naszego zespołu, wyślij formularz aplikacyjny
Przekaż dotację dla Cracow Singers
  • Anna Woźniakowska

    Anna Woźniakowska

    Paleta barw, paleta kolorów jaką są w stanie wydobyć jest naprawdę zadziwiająca.
  • Barbara Gagnon

    Barbara Gagnon

    Dawno nie miałam tyle przyjemności ze słuchania płyt, które zmuszają do zaprzestania jakichkolwiek innych działań – nie zagłuszają myśli, ale prowokują do refleksji. To muzyka to delektowania się w skupieniu ze szklaneczką dwudziestoletniej whisky z dodatkiem dwóch kostek lodu. Bez tej ostatniej, powinny być też obowiązkowym dodatkiem do lektury – nie wyobrażam sobie lepszej zachęty do poznania Szekspira. To sztuka w najwyższej formie, zasługująca na Grammy.
  • Barbara Gagnon

    Barbara Gagnon

    Od pierwszych krystalicznych dźwięków Sonetu XLIV (Gdyby dwa mego ciała ospałe żywioły) wiadomo, że czeka nas wyjątkowa uczta. Ciężko opisać niezwykłą unię charyzmatycznego wokalu Soyki z perfekcyjnymi, ale też pełnymi żarliwości głosami chóru, o energii rzadko spotykanej w klasycznych ansamblach.
  • Piotr Metz

    Piotr Metz

    Po dwudziestu latach Stanisław Soyka zdecydował się na sentymentalny powrót do sonetów Szekspira. (...) Namówiony przez Karola Kusza nagrał nowe, lekko jazzujące wersje a cappella na 16 głosów. Co zapewne bliższe jest czasom Szekspira, kiedy najważniejszym instrumentem, którym dysponowali kompozytorzy, był ludzki głos.
  • Anna Woźniakowska

    Paleta barw, paleta kolorów jaką są w stanie wydobyć jest naprawdę zadziwiająca.
  • Barbara Gagnon

    Dawno nie miałam tyle przyjemności ze słuchania płyt, które zmuszają do zaprzestania jakichkolwiek innych działań – nie zagłuszają myśli, ale prowokują do refleksji. To muzyka to delektowania się w skupieniu ze szklaneczką dwudziestoletniej whisky z dodatkiem dwóch kostek lodu. Bez tej ostatniej, powinny być też obowiązkowym dodatkiem do lektury – nie wyobrażam sobie lepszej zachęty do poznania Szekspira. To sztuka w najwyższej formie, zasługująca na Grammy.
  • Barbara Gagnon

    Od pierwszych krystalicznych dźwięków Sonetu XLIV (Gdyby dwa mego ciała ospałe żywioły) wiadomo, że czeka nas wyjątkowa uczta. Ciężko opisać niezwykłą unię charyzmatycznego wokalu Soyki z perfekcyjnymi, ale też pełnymi żarliwości głosami chóru, o energii rzadko spotykanej w klasycznych ansamblach.
  • Piotr Metz

    Po dwudziestu latach Stanisław Soyka zdecydował się na sentymentalny powrót do sonetów Szekspira. (...) Namówiony przez Karola Kusza nagrał nowe, lekko jazzujące wersje a cappella na 16 głosów. Co zapewne bliższe jest czasom Szekspira, kiedy najważniejszym instrumentem, którym dysponowali kompozytorzy, był ludzki głos.
ucz się śpiewu w naszym instytucie

współpraca

KONTAKT

Telefon
+48 661 122 551, +48 665 092 378
Adres korespondencji
ul. M.B. Wysłouchów 6/49, 30-611 Kraków, POLAND
Adres siedziby
ul. Szewska 20/4, 31-009 Kraków, POLAND, (domofon nr 11)
E-mail
kontakt(at)cracowsingers.pl
www
www.cracowsingers.pl
[lbg_audio3_html5 settings_id='1']